Un testimonio vibrante de la mano de Diana Athill que nos hará un poco más familiar la bella ciudad de Florencia.En agosto de 1947, Diana Athill emprendió un viaje de dos semanas a Florencia junto a su prima Pen, a bordo del tren Golden Arrow. Escrito cuando la autora tenía treinta años, pero public...
Un testimonio vibrante de la mano de Diana Athill que nos hará un poco más familiar la bella ciudad de Florencia.
En agosto de 1947, Diana Athill emprendió un viaje de dos semanas a Florencia junto a su prima Pen, a bordo del tren Golden Arrow. Escrito cuando la autora tenía treinta años, pero publicado cuando estaba cerca de cumplir los cien, Diario de Florencia atesora las aventuras y los recuerdos de esos días inolvidables. En él la autora nos habla de la admiración que sintió por el arte y la arquitectura florentinos, del gusto por la deliciosa cocina italiana y de la amistad con hombres de una belleza para ella exótica.
«Divertida, de una gran inteligencia, y profundamente humana.» The Herald
«Hay algo en la obra de Diana Athill que nos recuerda la sensación de estar haciendo un nuevo amigo.» The Observer
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisis
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.