{\rtf1\ansi\deff0{\fonttbl{\f0\fnil MS Sans Serif;}{\f1\fnil\fcharset0 MS Sans Serif;}}
\viewkind4\uc1\pard\lang3082\f0\fs16 Selecci\f1\'f3 de quatre interessants intervencions que es recullen en aquesta publicaci\'f3, per tal d'exemplificar, veure els l\'edmits i tamb\'e9 les possibilitats de la conservaci\'f3 i la restauraci\'f3 de l'art contemporani. S'ha seleccionat l'obra sobre planxa d'acer d'Anzo, perqu\'e8 exemplifica una situaci\'f3 davant la qual totes les iniciatives de reparar el colp rebut ens menaven a no intervenir-hi; en segon lloc, una problem\'e0tica habitual en pintura contempor\'e0nia, com \'e9s ara la dels acabats mat; el tercer cas ens aproxima, a trav\'e9s d'una obra de Juan Genov\'e9s, a la posici\'f3 que l'autor pot prendre davant l'envelliment de la seua obra, i finalment l'obra del col\'b7lectiu Juan Delcampo, que permet con\'e8ixer l'estreta col\'b7laboraci\'f3 que es pot establir entre l'artista i el restaurador situaci\'f3 que nom\'e9s es produeix, per raons \'f2bvies, en l'art contemporani.\f0
\par }