{\rtf1\ansi\deff0{\fonttbl{\f0\fnil\fcharset0 MS Sans Serif;}}
\viewkind4\uc1\pard\lang3082\f0\fs16 Som a l\rquote estiu del 1970, llarg, id\'edl\bullet lic i molt calor\'f3s. En un castell itali\'e0, mitja dotzena de joves anglesos naveguen per les agitades aig\'fces de la transici\'f3 a l\rquote edat adulta. En plena revoluci\'f3 sexual, es passen les hores explorant els l\'edmits de les coses i de les relacions entre els dos sexes. Les noies actuen com si fossin nois: descarades, desinhibides, independents i segures d\rquote elles mateixes, prenen la iniciativa i s\rquote alliberen gr\'e0cies als anticonceptius. Els nois, per la seva banda, continuen comportant-se com ho han fet sempre. Espavilat, divertit, estudiant de literatura i obsessionat amb la novel\bullet la anglesa, en Keith Nearing est\'e0 a punt de fer vint-i-un anys i, durant aquest estiu, que promet ser el de la seva vida, intenta treure el m\'e0xim profit del comportament exuberant i desacomplexat de la seva n\'f2via i les seves amigues.
\par
\par La viuda prenyada \'e9s una obra divertida i intel\'b7ligent, molt \'e0cida i per moments brillant. Explora la llibertat i la despreocupaci\'f3 dels anys de la primera joventut i, amb m\'e9s contenci\'f3, explora tamb\'e9 el pas del temps, la c\'e0rrega dels anys i la maduresa.
\par }