Degut a les vacances de Setmana Santa, els llibres que no apareguin al web amb l'etiqueta "Disponibilitat immediata", no els podreu tenir per al dia de Sant Jordi.
Guía práctica para la consecución de dos objetivos: primero, poner a disposición del a empresa un proceso de reflexión estratégica orientada al mercado, y segun do, ofrecer una metodología para la ejecución de la estrategia en el ámbito come rcial y de márketing que tenga presente la innovación y qu...
Col·lecció :Guies d'innovació i internacionalització
Guía práctica para la consecución de dos objetivos: primero, poner a disposición del a empresa un proceso de reflexión estratégica orientada al mercado, y segun do, ofrecer una metodología para la ejecución de la estrategia en el ámbito come rcial y de márketing que tenga presente la innovación y que sea también útil par a cualquier empresa. La obra está dividida en ocho capítulos: diseño y gestión d e una estrategia innovadora orientada al mercado; la variable producto; la varia ble precio; la variable distribución; la variable promoción/comunicación; innova ción en los procesos comerciales; retención y fidelización de clientes, y reflex ión sobre tendencias de márketing y ventas.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisis
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.