{\rtf1\ansi\deff0{\fonttbl{\f0\fnil MS Sans Serif;}{\f1\fnil\fcharset0 MS Sans Serif;}}
\viewkind4\uc1\pard\lang3082\f0\fs16 En poc m\f1\'e9s de 5 anys Facebook ha passat de ser una xarxa social que posava en contacte els joves estudiants de Harvard a convertir-se en l'empresa m\'e9s important en l'\'e0mbit de les comunicacions i que m\'e9s ha crescut i amb menys temps de la hist\'f2ria.
\par
\par Com s'ho va fer Mark Zuckerberg l'any 2004, i amb tant sols 19 anys, per crear l'empresa que m\'e9s ha transformat i revolucionat Internet? David Kirkpatrick, periodista expert en temes de tecnologia i societat, ens endinsa en el com es va crear, perqu\'e8 ha triomfat, cap a on es dirigeix i fins a on pot arribar.
\par
\par Facebook ja \'e9s a dia d'avui no nom\'e9s una de les empreses m\'e9s importants del m\'f3n sin\'f3 una nova concepci\'f3 de la comunicaci\'f3 pel m\'f3n del m\'e0rqueting i que ha afectat des del m\'f3n pol\'edtic a l'empresa i fins i tot la nostra pr\'f2pia identitat. Aix\'f2 \'e9s l'efecte facebook: l'efecte que t\'e9 en tots i cadascun de nosaltres.\f0
\par }