Degut a les vacances de Setmana Santa, els llibres que no apareguin al web amb l'etiqueta "Disponibilitat immediata", no els podreu tenir per al dia de Sant Jordi.
Les tecnologies de la informació i la comunicació donen lloc a innovadores i interessants maneres de proporcionar valor al consumidor. Però també porten a plantejar diverses qüestions: de quina manera transformen les estratègies de màrqueting? Com es poden dissenyar models de negoci que afegeixin va...
Dimensions:
16 x 16 x 15 mm
Peso:
500 gr
No disponible
22,80 €
Descripció
Encuadernació :Rústica amb solapes.
ISBN :978-84-7306-755-3
Data d'edició :19/03/2003
Any d'edició :2003
Idioma :Catalán
Autors :Rodríguez Ardura, Inma
Nº de pàgines :278
Col·lecció :Àgora Biblioteca Oberta
Les tecnologies de la informació i la comunicació donen lloc a innovadores i interessants maneres de proporcionar valor al consumidor. Però també porten a plantejar diverses qüestions: de quina manera transformen les estratègies de màrqueting? Com es poden dissenyar models de negoci que afegeixin valor al consumidor i augmentin els beneficis de l’empresa? Màrqueting.com i comerç electrònic en la societat de la informació mostra com es poden utilitzar els mitjans electrònics com Internet i la televisió digital per a portar a terme activitats de màrqueting d’una manera eficient. A partir dels canvis que aquests mitjans representen, es defineixen els nous models i estratègies que es poden aplicar per aprofitar adequadament les oportunitats de negoci, i mostra com es poden desenvolupar relacions duradores i profitoses amb els consumidors. Aquest llibre, però, no solament aborda la utilització d’Internet amb fins publicitaris i de comunicació. Explica també com utilitzar els mitjans electrònics en la investigació de mercats, i analitza aproximacions estratègiques basades en el comerç electrònic.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisis
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.