LES AUTOPISTES DE LA INFORMACIÓ. DESCRIPCIÓ I IMPACTE
Alfons Cornella. Josep Rucabado
Pàgines: 161
Mides: 16 x 24 cm
Editorial: Proa / Columna. Col·lecció ESADE
Caldria anar molt enrere en el temps per a trobar un fenomen que hagi copsat d'una manera tan poderosa l'atenció de tanta gent com les autopistes de la informació. De cop i volta, paraules com "Internet", "Comerç electrònic", "Televisió interactiva", "Teletreball" i "Multimèdia" han conquerit l'espai dels mitjans de comunicació, i això ha determinat que, simultàniament, cada vegada hi hagi més persones i més empreses que manifesten obertament la seva por de quedar "desconnectades" de tot aquest procés de canvis.
Aquest llibre intenta explicar, d'una manera planera però alhora completa i rigorosa, en què consisteixen les autopistes de la informació, quins son els diferents serveis que cobreixen i quines expectatives poden oferir durant els propers anys. Perquè ningú, ni les empreses ni els individus, no pot quedar al marge d'un fenomen que ja ha estat considerat una "revolució" que pot canviar moltes coses del nostre entorn immediat, a casa, ala feina, a l'escola, en la relació amb els serveis públics, en la manera de comprar, en les activitats d'oci...