• Killer app. Estratègies digitals per a dominar el mercat

    Downes, Larry ; Mui, Chunka PORTIC EDITORIAL Ref. 9788473066549 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    La irrupció del fenomen Internet al nostre país provoca, actualment, una onada de noves iniciatives empresarials. Hi ha joves emprenedors que creen empreses digitals i descobreixen nous models de negocis. Els mitjans de comunicació ens bombardegen amb experiències d'èxit aclaparador i també amb hist...
    Ancho: 15 cm Largo: 15 cm Peso: 345 gr
    Segons disponibilitat 3/5 dies laborables
    17,10 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica amb solapes.
    • ISBN : 978-84-7306-654-9
    • Data d'edició : 22/11/2000
    • Any d'edició : 2000
    • Idioma : CATALA
    • Autors : Downes, Larry ; Mui, Chunka
    • Traductors : Roser Soms
    • Nº de pàgines : 208
    • Col·lecció : Àgora Biblioteca Oberta
    La irrupció del fenomen Internet al nostre país provoca, actualment, una onada de noves iniciatives empresarials. Hi ha joves emprenedors que creen empreses digitals i descobreixen nous models de negocis. Els mitjans de comunicació ens bombardegen amb experiències d'èxit aclaparador i també amb històries de fracassos contundents. Els professionals que dirigeixen les organitzacions són conscients de la magnitud del canvi que presenciem. Tots sabem que la revolució d'Internet és aquí per a quedar-se. Sabem que canviarà el panorama empresarial, i sabem que si volem sobreviure i tenir èxit hem de reinventar l'empresa.
    Larry Downes i Chunka Mui deixen entreveure un mètode per a desenvolupar l'estratègia digital. La primera part del llibre se centra a descriure les regles que regeixen la nova economia, les causes subjacents als canvis empresarials que podem observar. Els autors ens ajuden a entendre els motius de l'èxit que han tingut algunes aplicacions conegudes i de quina manera la tecnologia ha permès de canviar les regles del joc.
    En la segona part, s'han extret dotze principis per a crear i impulsar un desenvolupament devastador de l'anàlisi de les empreses d'èxit.
    En la tercera i última part de l'obra, els autors ens ajuden a integrar les regles que governen la nova economia amb els processos de planificació i direcció de l'empresa.
    Sens dubte, aquest és un llibre per a empresaris que no volen ser simples seguidors; és per als qui creuen que la via més bona d'obtenir resultats excepcionals és trencar les regles del joc.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisis

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.


Subscriu-te al nostre butlletí

Vull rebre les novetats i els tombs temàtics de Llibres.cat
He llegit, comprenc i accepto la política de privacitat
Informació sobre el tractament de dades