La irrupció del fenomen Internet al nostre país provoca, actualment, una onada de noves iniciatives empresarials. Hi ha joves emprenedors que creen empreses digitals i descobreixen nous models de negocis. Els mitjans de comunicació ens bombardegen amb experiències d'èxit aclaparador i també amb històries de fracassos contundents. Els professionals que dirigeixen les organitzacions són conscients de la magnitud del canvi que presenciem. Tots sabem que la revolució d'Internet és aquí per a quedar-se. Sabem que canviarà el panorama empresarial, i sabem que si volem sobreviure i tenir èxit hem de reinventar l'empresa.
Larry Downes i Chunka Mui deixen entreveure un mètode per a desenvolupar l'estratègia digital. La primera part del llibre se centra a descriure les regles que regeixen la nova economia, les causes subjacents als canvis empresarials que podem observar. Els autors ens ajuden a entendre els motius de l'èxit que han tingut algunes aplicacions conegudes i de quina manera la tecnologia ha permès de canviar les regles del joc.
En la segona part, s'han extret dotze principis per a crear i impulsar un desenvolupament devastador de l'anàlisi de les empreses d'èxit.
En la tercera i última part de l'obra, els autors ens ajuden a integrar les regles que governen la nova economia amb els processos de planificació i direcció de l'empresa.
Sens dubte, aquest és un llibre per a empresaris que no volen ser simples seguidors; és per als qui creuen que la via més bona d'obtenir resultats excepcionals és trencar les regles del joc.