Este libro pretende suplir la escasa disponibilidad de textos introductorios de economía ambiental en castellano, incluyendo los recientes avances en esta disciplina. Está escrito en un lenguaje accesible para facilitar su lectura, incluso a los que no dispongan de conocimientos de la terminología e...
Este libro pretende suplir la escasa disponibilidad de textos introductorios de economía ambiental en castellano, incluyendo los recientes avances en esta disciplina. Está escrito en un lenguaje accesible para facilitar su lectura, incluso a los que no dispongan de conocimientos de la terminología económica.Tras una exposición de las contaminaciones urbanas más importantes, se centra en el análisis de las causas, los efectos, los instrumentos de corrección y los métodos de valoración del medio ambiente urbano, haciendo especial hincapié en los problemas ambientales que más preocupan al ciudadano a corto y medio plazo: su salud, los costes derivados de la contaminación y cómo evitarla.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisis
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.