• Introducción a la comunicación financiera

    López Lita, Rafael universitat jaume i Ref. 9788480214148 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Los factores negativos de la globalización, el rápido desarrollo de la oferta de las nuevas tecnologías no sincronizado con la demanda efectiva, y el excesivo peso de los objetivos a corto plazo en las empresas, son las notas predominantes en el momento actual. Esta obra recoge el estado del conocim...
    Ancho: 170 cm Largo: 240 cm Peso: 600 gr
    Segons disponibilitat 3/5 dies laborables
    14,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica
    • ISBN : 978-84-8021-414-8
    • Data d'edició : 02/07/2009
    • Any d'edició : 0
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : López Lita, Rafael
    • Nº de pàgines : 170
    • Col·lecció : Universitas
    • Nº de col·lecció : 14
    Los factores negativos de la globalización, el rápido desarrollo de la oferta de las nuevas tecnologías no sincronizado con la demanda efectiva, y el excesivo peso de los objetivos a corto plazo en las empresas, son las notas predominantes en el momento actual. Esta obra recoge el estado del conocimiento sobre comunicación financiera, y resulta un instrumento útil para los profesionales.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisis

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.


Subscriu-te al nostre butlletí

Vull rebre les novetats i els tombs temàtics de Llibres.cat
He llegit, comprenc i accepto la política de privacitat
Informació sobre el tractament de dades