Degut a les vacances de Setmana Santa, els llibres que no apareguin al web amb l'etiqueta "Disponibilitat immediata", no els podreu tenir per al dia de Sant Jordi.
Este libro presenta -al hilo de las teorías del caos y la complejidad, aplicadas a las ciencias sociales- nuevos elementos para la reflexión metodológica en Sociología. La endémica dicotomía cuantitativo/cualitativo que guía la investigación social desde sus orígenes, ha evolucionado de un modo pend...
Este libro presenta -al hilo de las teorías del caos y la complejidad, aplicadas a las ciencias sociales- nuevos elementos para la reflexión metodológica en Sociología. La endémica dicotomía cuantitativo/cualitativo que guía la investigación social desde sus orígenes, ha evolucionado de un modo pendular, que oscila entre el predominio de uno u otro enfoque en las distintas etapas del desarrollo de la ciencia social. En la actualidad, la ausencia de interés por este debate pone de manifiesto el agotamiento del mismo, y la conformidad con su resolución instrumental, a pesar de su origen claramente epistemológico. Por todo ello, y a partir de la perspectiva de la complejidad, este libro pretende contribuir a la superación de dicha dualidad, a la vez que reconducir y dinamizar el debate hacia un punto más rico y flexible.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisis
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.