{\rtf1\ansi\deff0{\fonttbl{\f0\fnil\fcharset0 MS Sans Serif;}}
\viewkind4\uc1\pard\lang3082\f0\fs16 La lectura implica molt m\'e9s que desxifrar unes marques gr\'e0fiques, \'e9s, aix\'ed mateix, un intercanvi. La interacci\'f3 que hi ha entre el text i el receptor, el producte d\rquote un di\'e0leg en el qual es negocia entre la coher\'e8ncia interna del text i aquella que el lector li atribueix. No \'e9s cap acci\'f3 passiva, sin\'f3 una recerca i una construcci\'f3 de sentit. Per aix\'f2 llegir no \'e9s una altra cosa que conversar.
\par
\par Aquest llibre s\rquote estructura al voltant de cinc eixos: l\rquote aventura de llegir, la hist\'f2ria dels llibres i la lectura, la figura del lector,el paper de les biblioteques i les estrat\'e8gies del desig per llegir. Una obra ben \'fatil per als docents de qualsevol nivell educatiu, tant pels seus fonaments te\'f2rics, com pels seus suggeriments did\'e0ctics.
\par }