Degut a les vacances de Setmana Santa, els llibres que no apareguin al web amb l'etiqueta "Disponibilitat immediata", no els podreu tenir per al dia de Sant Jordi.
Teoria de l'acoblament aplicada a setze poemes catalans és un treball essencialment pràctic sobre aquelles estructures lingüístiques recurrents que presenten els textos poètics sigui quina sigui la seva afiliació estètica. Pretén detectar les manipulacions gramaticals del poeta i veure'n el rendimen...
Teoria de l'acoblament aplicada a setze poemes catalans és un treball essencialment pràctic sobre aquelles estructures lingüístiques recurrents que presenten els textos poètics sigui quina sigui la seva afiliació estètica. Pretén detectar les manipulacions gramaticals del poeta i veure'n el rendiment literari. Aquesta Teoria de l'acoblament no vol ser de cap manera una alternativa als diferents models de comentari que circulen en l'àmbit de l'ensenyament de la literatura, sinó una eina més a afegir en l'anàlisi d'una peça poètica.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisis
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.