Degut a les vacances de Setmana Santa les vostres comandes, si no son en opció Recollir a Llibreria i Apareixen al web amb Disponibilitat immediata, no les podreu tenir per al dia de Sant Jordi.
La perspectiva crítica de Joan Triadú presenta a La ciutat dels llibres, un recorregut per la literatura europea dels darrers cinquanta anys. La selecció d'obres i autors no és gens arbitrària i permet sentir el batec dels neguits i interrogants d'uns anys de guerres, exilis i persecucions, però tam...
Dimensions:
13 x 13 x 215 mm
Peso:
387 gr
No disponible
19,60 €
Descripció
Encuadernació :Rústica amb solapes.
ISBN :978-84-8256-731-0
Data d'edició :13/04/1999
Any d'edició :1999
Idioma :Catalán
Autors :Triadú, Joan
Nº de pàgines :312
Col·lecció :La Mirada
La perspectiva crítica de Joan Triadú presenta a La ciutat dels llibres, un recorregut per la literatura europea dels darrers cinquanta anys. La selecció d'obres i autors no és gens arbitrària i permet sentir el batec dels neguits i interrogants d'uns anys de guerres, exilis i persecucions, però també del que René Char en deia "la resistència d'un humanisme conscient dels seus deures".
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisis
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.