Cant, queixa i patiment: estudi macroestructural de 55 poemes d'Ausiàs March presenta un nou apropament al fet literari en què s'inscriu Ausiàs March. S'hi estableix una anàlisi macroestructural de cinquanta-cinc poemes marquians a partir de la teoria tipologicotextual d'Antonio García Berrio, reali...
Cant, queixa i patiment: estudi macroestructural de 55 poemes d'Ausiàs March presenta un nou apropament al fet literari en què s'inscriu Ausiàs March. S'hi estableix una anàlisi macroestructural de cinquanta-cinc poemes marquians a partir de la teoria tipologicotextual d'Antonio García Berrio, realitzada sobre gairebé un miler de sonets del Siglo de Oro espanyol. Ací no es tracta de sonets, sinó de l'estructura metricoestròfica més sovintejada per March i pel seu context de producció: la cançó posttrobadoresca de cinc cobles i tornada. Aquest ha estat, de fet, el criteri de selecció dels poemes tractats. La nova perspectiva plantejada en aquest estudi té a veure amb una anàlisi d'un grup de poemes sotmesos a un model teoricoliterari obert, integral i de base semiòtica.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisis
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.