El siglo XIX ha sido aquel en que más se ha explotado la imagen femenina en las diferentes manifestaciones del arte. Este trabajo toma como objeto de estudio las diferentes imágenes femeninas o, mejor, los diferentes modelos de mujer que el imaginario masculino, y tal vez femenino, ha recreado en la...
El siglo XIX ha sido aquel en que más se ha explotado la imagen femenina en las diferentes manifestaciones del arte. Este trabajo toma como objeto de estudio las diferentes imágenes femeninas o, mejor, los diferentes modelos de mujer que el imaginario masculino, y tal vez femenino, ha recreado en las artes en general. Personajes bíblicos como Eva o Judith, o el mítico nombre de Salomé, encarnan los dos arquetipos femeninos en torno a los cuales ha girado la imagen de la mujer: ángel o demonio con sus respectivos modelos pictóricos de la Madona o Venus. A partir de la segunda mitad del siglo, el imaginario femenino alcanza formas artísticas que han embellecido, enriquecido la obra literaria y le han otorgado una dimensión plural.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisis
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.