{\rtf1\ansi\deff0{\fonttbl{\f0\fnil\fcharset0 MS Sans Serif;}}
\viewkind4\uc1\pard\lang3082\f0\fs16 El 29 de mar\'e7 de 2010, en el marc d'una audi\'e8ncia privada, Benet XVI va confiar a Rino Fisichella, en aquell temps bisbe auxiliar de Roma i rector de la Pontif\'edcia Universitat Lateranense, una tasca que, en la seva formulaci\'f3 aparentment senzilla, hauria desconcertat a qualsevol: la presid\'e8ncia d'un dicasteri per a la \'abnova evangelitzaci\'f3\'bb del m\'f3n occidental. Un desafiament que monsenyor Fisichella va acceptar amb l'entusiasme i la responsabilitat de qui ha passat trenta anys de la seva vida estudiant, ensenyant i escrivint sobre com presentar el cristianisme a l'home d'avui. Una vegada fet p\'fablic, aquell enc\'e0rrec va suscitar m\'e9s d'un interrogant: Per qu\'e8 la fe cristiana necessita una nova evangelitzaci\'f3, \'e9s a dir, un nou anunci? Quins podrien ser els seus continguts i els seus m\'e8todes?
\par En el present llibre, Rino Fisichella tra\'e7a amb claredat les l\'ednies principals del nou anunci: \'abEns trobem al final d'una \'e8poca que ens obliga a prendre de deb\'f2 la novetat que es perfila en l'horitz\'f3\'bb. D\'e9u s'ha eclipsat en el m\'f3n occidental, ha perdut la seva centralitat i, com a conseq\'fc\'e8ncia, l'home mateix ha perdut el seu lloc dintre de la creaci\'f3 i de la societat. Per\'f2 perqu\'e8 la \'abnova evangelitzaci\'f3\'bb no corri el risc d'apar\'e8ixer com una f\'f3rmula abstracta cal posar de manifest els seus continguts i els seus \'e0mbits.
\par }