Degut a les vacances de Setmana Santa, els llibres que no apareguin al web amb l'etiqueta "Disponibilitat immediata", no els podreu tenir per al dia de Sant Jordi.
Prínceps de Maine, reis de Nova Anglaterra és un dels títols amb més èxit de John Irving que aborda una qüestió tan controvertida i polèmica com l'avortament amb un excepcional coneixement històric, legal, mèdic, filosòfic i moral sobre el tema.John Irving (Exeter, New Hampsire, 1942) es va consagra...
Prínceps de Maine, reis de Nova Anglaterra és un dels títols amb més èxit de John Irving que aborda una qüestió tan controvertida i polèmica com l'avortament amb un excepcional coneixement històric, legal, mèdic, filosòfic i moral sobre el tema. John Irving (Exeter, New Hampsire, 1942) es va consagrar com escriptor el 1976 amb la novel·la El món segons Garp. Des d'aleshores ha escrit The Hotel New Hampsire (1981), A Prayer for Owen Meany, l'obra que aquí ens ocupa i una Una dona difícil (1999), publicada en català per Edicions 62.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisis
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.