Degut a les vacances de Setmana Santa, els llibres que no apareguin al web amb l'etiqueta "Disponibilitat immediata", no els podreu tenir per al dia de Sant Jordi.
Què és i què no és una conversa de feina? Com són les bones entrevistes professionals? El què i el com de la comunicació. L'escenari d'una entrevista; el temps, l'espai i la durada; el llenguatge, els objectius; com es pot començar i com es pot acabar; l'empatia i l'assertivitat; l'actitud i els obs...
Col·lecció :DESENVOLUPAMENT PERSONAL DEL PROFESSORAT
Nº de col·lecció :17
Què és i què no és una conversa de feina? Com són les bones entrevistes professionals? El què i el com de la comunicació. L'escenari d'una entrevista; el temps, l'espai i la durada; el llenguatge, els objectius; com es pot començar i com es pot acabar; l'empatia i l'assertivitat; l'actitud i els obstacles emocionals. Aquest és un llibre pràctic per als qui hagin de mantenir converses i entrevistes de feina, amb suggeriments per conduir-les amb èxit i exercicis per millorar les habilitats comunicatives i les competències emocionals necessàries. Ofereix casos reals, pautes clares d'actuació i qüestionaris per observar i reflexionar.
El «què» i el «com» de la comunicació · La comunicació professional no és bufar i fer ampolles. Les converses en el món educatiu · Com són les bones entrevistes amb els pares i mares de l'alumnat · Estratègies per aconseguir unes relacions professionals felices · Salvar els obstacles emocionals des de l'anàlisi transaccional. Una teoria per entendre la personalitat i la comunicació · La tècnica del coaching. Un element comunicatiu per a la col·laboració · Per acabar... · Glossari · Referències bibliogràfiques · Bibliografia · Bibliografia bàsica recomanada · Recursos a Internet · Índex de quadres · Índex d'activitats
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisis
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.