• SENSIBILIDADES MORALES Y EDUCACION VOL.1

    HAAFTEN, WOUTER VAN GEDISA EDITORIAL Ref. 9788474328639 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Las investigaciones psicológicas de los diversos aspectos de la capacidad moral infantil han recorrido un largo camino desde el estructuralismo cognitivo y las teorías del aprendizaje social. En la actualidad se observa una abundancia tal de teorías que a veces resulta difícil distinguir y evaluarla...
    Ancho: 155 cm Largo: 225 cm Peso: 600 gr
    Segons disponibilitat 3/5 dies laborables
    14,90 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Otros
    • ISBN : 978-84-7432-863-9
    • Data d'edició : 16/11/2001
    • Any d'edició : 0
    • Idioma : CASTELLA
    • Autors : HAAFTEN, WOUTER VAN
    • Nº de pàgines : 192
    • Col·lecció : PEDAGOGIA DE LOS VALORES
    Las investigaciones psicológicas de los diversos aspectos de la capacidad moral infantil han recorrido un largo camino desde el estructuralismo cognitivo y las teorías del aprendizaje social. En la actualidad se observa una abundancia tal de teorías que a veces resulta difícil distinguir y evaluarlas. El hecho de que se conciba e investigue de distintas maneras la aparición y el desarrollo de la sensibilidad moral en los más pequeños tiene muchas consecuencias prácticas para la crianza y la educación moral. Se abandonaron las antiguas divisiones de la moral en juicio, sentimiento y acción a favor de una concepción de las sensibilidades morales, entendidas como un conjunto de tendencias prosociales susceptibles de generar acciones.
    El presente volumen ofrece una excelente orientación sobre el panorama actual y la evolución de las teorías y concepciones más importantes acerca del desarrollo moral en la infancia. Tanto a nivel teórico como en la práctica pedagógica se percibe un importante cambio en la comprensión de las sensibilidades morales infantiles que está influyendo notablemente en la actitud de los educadores y ha modificado muchas ideas preconcebidas sobre la infancia.
    Además contribuyen a este volumen: Robert L. Campbell (Universidad de Clemens, Carolina del Sur), Jacqueline J. Goodnow (Universidad de Harvard), Paul D. Hastings (National Institute of Mental Health, Bethesda, Maryland), Sharon Lamb (St. Michael’s College, Vermont), Bill Puka (Universidad de Harvard) y Carolyn Zahn-Waxler (National Institute of Mental Health, Bethesda, Maryland).

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisis

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.


Subscriu-te al nostre butlletí

Vull rebre les novetats i els tombs temàtics de Llibres.cat
He llegit, comprenc i accepto la política de privacitat
Informació sobre el tractament de dades