{\rtf1\ansi\deff0{\fonttbl{\f0\fnil\fcharset0 MS Sans Serif;}}
\viewkind4\uc1\pard\lang3082\f0\fs16 De qu\'e8 va aix\'f2 de l'educaci\'f3 social? \'c9s f\'e0cil treballar d'educadora? Qu\'e8 implica estar en relaci\'f3 educativa? On, a qui, com i quan posar la nostra atenci\'f3 durant la jornada laboral? Totes les pr\'e0ctiques d'un educador s\'f3n educatives? \'c9s possible trobar pr\'e0ctiques de llibertat en els contextos on treballem? T\'e9 alguna cosa a veure la formaci\'f3 universit\'e0ria amb la pr\'e0ctica que es d\'f3na en la realitat concreta? Aquest llibre s'ha fet conversant i aprenent de l'experi\'e8ncia de tres educadores mentre es buscava comprendre millor l'ofici fixant-se en el que passa en les pr\'e0ctiques educatives. Sense ometre les dificultats, el text explora els sabers que donen la pot\'e8ncia per seguir amb consci\'e8ncia i responsabilitat el projecte de cadasc\'fa; i mostra com n'\'e9s d'imprescindible \emdash a m\'e9s de possible\emdash anar de les mans al cap, del cap al cor, d'una mateixa a l'altre, de la universitat al centre c\'edvic, del carrer al grup de recerca, esborrant els l\'edmits que separen acci\'f3 i reflexi\'f3, teoria i pr\'e0ctica, intel\'b7lecte i emoci\'f3.
\par
\par }