• La televisió pública en l'era digital

    Moragas, Miquel de ; Prado, Emili PORTIC EDITORIAL Ref. 9788473066174 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    La televisió pública a l'era digital és un estudi de polítiques de comunicació comparades: analitza la situació actual i les perspectives de futur de la televisió pública europea a l'era digital. L'obra defensa la vigència del servei públic de televisió però reclama una reforma en profunditat. Aques...
    Ancho: 13 cm Largo: 21 cm Peso: 600 gr
    Segons disponibilitat 3/5 dies laborables
    20,80 €
  • Descripció

    • Encuadernació : R'ustica
    • ISBN : 978-84-7306-617-4
    • Data d'edició : 06/04/2000
    • Any d'edició : 2000
    • Autors : Moragas, Miquel de ; Prado, Emili
    • Nº de pàgines : 415
    • Col·lecció : Centre d'Investigació de la Comunicació
    La televisió pública a l'era digital és un estudi de polítiques de comunicació comparades: analitza la situació actual i les perspectives de futur de la televisió pública europea a l'era digital. L'obra defensa la vigència del servei públic de televisió però reclama una reforma en profunditat.
    Aquest estudi és el resultat d'una recerca elaborada durant els anys 1998 i 1999 per un equip de recerca dirigit per Miquel de Moragas i Emili Prado, catedràtics a la UAB. Un encàrrec del Consell Audiovisual de Catalunya (CAC).

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisis

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.


Subscriu-te al nostre butlletí

Vull rebre les novetats i els tombs temàtics de Llibres.cat
He llegit, comprenc i accepto la política de privacitat
Informació sobre el tractament de dades