{\rtf1\ansi\deff0{\fonttbl{\f0\fnil MS Sans Serif;}{\f1\fnil\fcharset0 MS Sans Serif;}}
\viewkind4\uc1\pard\lang3082\f0\fs16 vui dia les empreses no es diferencien pels seus productes, sin\f1\'f3 per la imatge que projecten en la societat, cosa que situa la comunicaci\'f3 en el cor de l\rquote estrat\'e8gia de qualsevol organitzaci\'f3. Tradicionalment, la comunicaci\'f3 es trobava entre les \'abl\'f2giques marginals\'bb de les empreses, all\'e0 on s\rquote amunteguen els sentiments, les relacions personals i tot all\'f2 que no es pot reduir a un n\'famero en el compte de resultats. Quan el valor afegit es troba en els sentiments, en les relacions personals i, en definitiva, en la resta de valors intangibles, la comunicaci\'f3 passa a ser una pe\'e7a clau per gestionar les organitzacions. Aquest llibre parla de la comunicaci\'f3 com a estrat\'e8gia en les organitzacions. Aix\'f2 vol dir que la comunicaci\'f3 no \'e9s un simple instrument al servei de la gesti\'f3, sin\'f3 un aspecte fonamental de la gesti\'f3 en les organitzacions.\f0
\par }