{\rtf1\ansi\deff0{\fonttbl{\f0\froman\fcharset0 Times New Roman;}{\f1\fnil MS Sans Serif;}}
\viewkind4\uc1\trowd\trbrdrt\brdrdb\brdrw10 \trbrdrb\brdrdb\brdrw10 \cellx4680\cellx9360\pard\intbl\lang3082\f0\fs24 El sector de la comunicaci\'f3 viu una profunda transformaci\'f3, agreujada per la crisi econ\'f2mica global i la del sector de la construcci\'f3. Internet ha marcat el canvi dels h\'e0bits de consum de mitjans de comunicaci\'f3 per part d\rquote una ciutadania que prioritza el consum d\rquote informacions gratu\'eftes i que t\'e9 acc\'e9s a eines digitals del web 2.0 per participar en el debat p\'fablic i generar els seus propis continguts. La democratitzaci\'f3 de la informaci\'f3 com a expressi\'f3 idealitzada d\rquote una era de gran soroll i una allau d\rquote impactes d\rquote actualitat, una era de sobreinformaci\'f3 sense precedents, situa els professionals davant d\rquote un repte important: adaptar-se al nou context preservant els principis de rigor i credibilitat de l\rquote ofici. La converg\'e8ncia tecnol\'f2gica i audiovisual \'e9s imparable. Les noves generacions de periodistes han de ser polivalents i multim\'e8dia, \'e9s a dir, competents per afrontar la converg\'e8ncia de plataformes i suports. No han de fer de la tecnologia, que permet guanyar en agilitat i redueix costos, un problema; m\'e9s r\'e0pid i m\'e9s barat no ha de voler dir menys rigor\'f3s. Aix\'ed doncs, no ha de ser tampoc l\rquote excusa per deixar la informaci\'f3 nom\'e9s en mans dels ciutadans.\cell\cell\row
\pard\sb100\sa100
\par \pard\f1\fs16
\par }