Degut a les vacances de Setmana Santa, els llibres que no apareguin al web amb l'etiqueta "Disponibilitat immediata", no els podreu tenir per al dia de Sant Jordi.
El Charly somia a resoldre un cas realment important i... amb la guapíssima amiga de la seva germana. Mentrestant, es produeix un estrany robatori en el despatx del director de l'escola. I el principal sospitós és ... el mateix director de l'escola!
Ancho:
130
cm
Largo:
205
cm
Peso:
430 gr
No disponible
10,90 €
9,81 €
10%
Descripció
Encuadernació :Cartoné amb anelles
ISBN :978-84-236-7821-1
Data d'edició :21/03/2006
Any d'edició :0
Idioma :Catalán
Autors :FRIEDRICH, JOACHIM (1953- )
Traductors :FERRAN VILA FERNANDEZ
Nº de pàgines :232
Col·lecció :QUATRE AMICS I MIG, 8
Nº de col·lecció :8
El Charly somia a resoldre un cas realment important i... amb la guapíssima amiga de la seva germana. Mentrestant, es produeix un estrany robatori en el despatx del director de l'escola. I el principal sospitós és ... el mateix director de l'escola!
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisis
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.