• Estratègies de comunicació i imatge empresarials

    Sanz de la Tajada, Luis Ángel UOC Ref. 9788490297186 Altres llibres del mateix autor
    Aquesta matèria té com a objectiu l'establiment de les claus de disseny d'estratègies de comunicació al servei de la imatge de l'empresa. Aquesta imatge s'entén com el conjunt de les percepcions que el públic té de l'organització, i es construeix i es basa en les accions de comunicació emanades de l...
    Segons disponibilitat 3/5 dies laborables
    21,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : PDF/A
    • ISBN : 978-84-9029-718-6
    • Data d'edició : 16/11/2012
    • Any d'edició : 2012
    • Idioma : Catalán
    • Autors : Sanz de la Tajada, Luis Ángel.
    • Nº de pàgines : 208
    • Nº de col·lecció : 0
    Aquesta matèria té com a objectiu l'establiment de les claus de disseny d'estratègies de comunicació al servei de la imatge de l'empresa. Aquesta imatge s'entén com el conjunt de les percepcions que el públic té de l'organització, i es construeix i es basa en les accions de comunicació emanades de la mateixa empresa, en concurrència (i en col·lisió, òbviament) amb les accions originades per la resta d'agents interventors del context social.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisis

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.


Subscriu-te al nostre butlletí

Vull rebre les novetats i els tombs temàtics de Llibres.cat
He llegit, comprenc i accepto la política de privacitat
Informació sobre el tractament de dades