La primera parte de la obra introduce y expone las características generales sobre los moldes, incluyendo el modelo, los materiales y las clases. La segunda parte ofrece todas las pautas para la realización de moldes perdidos, de prensado, de colada o de terracota sobre modelos de arcilla o poliuret...
La primera parte de la obra introduce y expone las características generales sobre los moldes, incluyendo el modelo, los materiales y las clases. La segunda parte ofrece todas las pautas para la realización de moldes perdidos, de prensado, de colada o de terracota sobre modelos de arcilla o poliuretano, y objetos que van desde una bandeja, una baldosa, una tetera o un bol, hasta cualquier forma escultórica. La colección Aula de cerámica, de la que forma parte este libro, se caracteriza por compendiar en seis títulos todo lo referente a la cerámica, de manera sencilla y amena, con un marcado carácter didáctico, de gran utilidad tanto para el estudiante y el principiante, como para el profesional.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisis
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les cookies de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.